Beharangozó - Mik is ezek a vallomások?


Egy éven, 52 héten át heti egy blogbejegyzésen keresztül kínálok felületet és kapcsolódást saját tudatosságomhoz coachként, vállalkozóként, emberként. 

Az indított arra, hogy belevágjak egy őszinte hangvételű sorozatba, hogy saját hitelességemet megmutassam, valamint tapasztalataimat az elmúlt években sokat gazdagodott, szerteágazó segítői tudásom szerint rendszerezzem. Így egy különleges módon engedek bepillantást a fejembe: a saját életem filmkockáin keresztül. Én most ez vagyok.



7 évvel ezelőtt indultam el a segítő pályán, időközben eredeti közgazdász végzettségemet megtoldottam: posztgraduális végzettségű mentálhigiénés és szervezetfejlesztő szakemberré váltam, kvalifikált business coach lettem, elvégeztem egy gyermekágyas segítő képzést, valamint képzésben lévő testtudati tréner (kontakttánc tanár) és EMK tréner vagyok. Mindegyik tudásomat kipróbáltam, s használom egyének és szervezetek épülésére, fejlődésére. Időközben felálltam az alkalmazotti létből, s most vállalkozom. Dióhéjban ezek a tények.

A képzéseim, a párkapcsolatom, az anyaságom átmosott, közelebb juttatott saját belső hajtóerőimhez, saját áramló minőségemhez. Mind a magánélet, mind a hivatás számomra egy óriási önismereti folyamat.
Ebben az érési folyamatban és az önmegvalósításban oda érkeztem, hogy több mint fél éve a hitelesség kiemelkedően fontossá vált a számomra. Sok időt eltöltöttem azzal, hogy a számomra hiteles vagy nem hiteles példaképek rám tett hatását megértsem és megtaláljam saját hitelességem megmutathatóságát.

Most itt vagyunk. Te és én. Örülök neked! És bízom benne, hogy azáltal, hogy ebben az önismereti kalandozásban elkísérsz, te is számos önálló felfedezést teszel!
Ha korábbról ismersz, talán meglepődést okozok néha. Ha az elmúlt pár évben ismerkedtünk össze, talán az lesz a megjegyzésed, hogy “ez mennyire Izabellás”. Akárhogy is lesz, engedd meg magadnak az együtt- vagy ellenérzést. Mindkettő önmagadhoz visz majd közelebb.

Kétféle témát vetek fel az előttünk álló évben ezen a felületen megjelenő bejegyzésekben. Körbejárok munkahelyi eseteket, példákat a szakmai indulástól, a business coachingon, a munkahelyi kapcsolatokon és a kiégésen át egészen a vezetői szerepet felölelő vállalkozói létig. Továbbá írok magánéleti coaching témákról is a felnőtté válástól, a testkorrekción, az anyaságon, a gyermekágyas időszakon át a házasságig. Elsősorban saját példával és saját élethelyzettel szemléltetem ezeket a témákat, néhol megszólaltatva más szakértőket, többek között a saját coachomat is.
Megértettem ugyanis magamban azt, hogy mégha szívesen is alkotok egyedül, örömmel és energiával tölt el, ha másokkal párbeszédben, velük együtt tehetem mindezt. Így vagyok én az intro- és extravertáltság határán. Egyik nap inkább találkozókon ülve, teret engedve a kapcsolatoknak, a kíváncsiságnak és a nyitottságnak, másik nap teret, időt és csendet hagyva saját gondolataimnak.

Kísérj el 52 vallomáson keresztül!
Írj véleményt, saját élményt, vagy kérj segítséget, ha magasabb tudatosságra s mélyebb önismeretre vágysz!

Az első 10 bejegyzést a számomra jelenleg legfontosabb szükségleteknek szentelem, amelyek átitatják a mindennapjaimat, és amelyek áthatják a munkahelyi és a magánéleti működést is. 

Ha nem szeretnél lemaradni, iratkozz fel. Ezt kétféleképpen teheted meg:
- ezen a felületen fentebb, így keddenként egyenesen a postaládádba érkeznek a bejegyzések, vagy 
- a Belső Hajtóerők hírlevélen keresztül, amit havonta egyszer küldök ki mentális egészséggel kapcsolatos információkról, eseményekről, lehetőségekről, és természetesen a friss blogbejegyzésekről.

Ha pedig kedvet kaptál a coaching kipróbálásához, kérj ingyenes 60 perces próbaalkalmat itt!
Tarts velem! Tégy magadért!


#belsohajtoerok #tartsvelemtegymagadert #megragadnialehetsegest #coaching #egycoachvallomasai #izabellacsordas #beharangozo


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mozgástér a karanténban 2. - 29. vallomás

Anyaságom anyám szemében - 34. vallomás

Vállalkozónak lenni - A KEZDETEK – 48. vallomás